Ads Top

Arriva en Hermes verbeteren klachtafhandeling na advies Reizigersoverleg Brabant

Arriva en Hermes zeggen toe diverse onderdelen van hun klachtenmonitoring en -afhandeling te gaan versterken. Aanleiding is een advies van Reizigersoverleg Brabant, waar Rover ook deel van uitmaakt. Het Reizigersoverleg baseerde het advies op diverse signalen van reizigers.

Beide vervoerders ontvingen eerder suggesties van Reizigersoverleg Brabant om hun klachtenafhandeling te verbeteren. Reizigersoverleg Brabant waardeert hun toezegging om op basis van die suggesties te werken aan het proces en de inhoud. Sowieso complimenteert ze Arriva voor haar individuele maatwerk bij reacties.

Arriva, de vervoerder in West- en Oost-Brabant, neemt op haar beurt de suggestie om de originele klacht voortaan mee te sturen over. Volgens Hermes is dit helaas niet eenvoudig te verwerken in hun systeem. Reizigersoverleg Brabant hoopt Hermes toch hiertoe te bewegen.

Ook geeft Arriva voortaan aan welke acties de vervoerder onderneemt om het probleem op te lossen. “Hierbij vermelden we ook zaken die we om een bepaalde reden niet oppakken”, aldus Arriva. Hermes gaat de medewerkers van de klantenservice vaker voorzien van algemene verbetertips.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.