Assistentienummer op stationsliften
Stationsliften zijn vanaf nu aan de buitenkant voorzien van een sticker met een telefoonnummer waar reizigers naartoe kunnen bellen om een defecte lift te kunnen melden. Dit is onderdeel van het reizigersloket dat ProRail in samenspraak met reizigersorganisatie Rover heeft ingericht.
Op de stickers staat het liftnummer en een telefoonnummer. Met een belletje kan de reiziger gericht melding maken welke lift defect is en indien nodig assistentie aanvragen om de reis te vervolgen. Vrijdag 3 augustus is de sticker op station Geldermalsen door president-directeur Pier Eringa van ProRail en Rover-vrijwilliger Mark Rijken op een van de liften geplakt.
Op de stickers staat het liftnummer en een telefoonnummer. Met een belletje kan de reiziger gericht melding maken welke lift defect is en indien nodig assistentie aanvragen om de reis te vervolgen. Vrijdag 3 augustus is de sticker op station Geldermalsen door president-directeur Pier Eringa van ProRail en Rover-vrijwilliger Mark Rijken op een van de liften geplakt.
Geen opmerkingen: