Veranderingen servicepunten RET
Sinds 18 februari heeft RET een nieuw servicepunt op metrostation Spijkenisse.
Het nieuwe servicepunt in Spijkenisse bedient zowel RET-reizigers als reizigers die gebruik maken van de diensten van EBS. De RET heeft met EBS de afspraak om voor het bedrijf de klantenservice te verzorgen. Telefonisch, via e-mail en op social media en nu dus ook met een fysiek servicepunt. Zo bieden wij onze reizigers 1 loket voor al hun vragen over RET en EBS.
Met de combinatie van klanten van EBS en de RET is een nieuw servicepunt in Spijkenisse een logische stap. Metrostation Spijkenisse is een knooppunt voor EBS-busvervoer en RET-metrovervoer. Vanuit Voorne-Putten reizen veel forenzen en studenten richting Rotterdam. Zij gebruiken EBS- én RET-vervoer.
Tegelijkertijd bleek in de praktijk dat het servicepunt van de RET op de Laan op Zuid nog van beperkte toegevoegde waarde was voor reizigers. Onze reizigers kunnen ook terecht op metrostation Zuidplein, Beurs en Centraal Station. Daar bevinden de servicepunten zich op de stations en daarmee dichtbij onze reizigers, terwijl dat bij het servicepunt op Laan op Zuid niet het geval was. Daarnaast heeft de RET de afgelopen jaren flink geïnvesteerd in verbeteringen van de service. Er zijn verkoopautomaten en een webwinkel bijgekomen en onze producten zijn ook bij verkooppunten buiten de RET te verkrijgen.
Het nieuwe servicepunt in Spijkenisse bedient zowel RET-reizigers als reizigers die gebruik maken van de diensten van EBS. De RET heeft met EBS de afspraak om voor het bedrijf de klantenservice te verzorgen. Telefonisch, via e-mail en op social media en nu dus ook met een fysiek servicepunt. Zo bieden wij onze reizigers 1 loket voor al hun vragen over RET en EBS.
Met de combinatie van klanten van EBS en de RET is een nieuw servicepunt in Spijkenisse een logische stap. Metrostation Spijkenisse is een knooppunt voor EBS-busvervoer en RET-metrovervoer. Vanuit Voorne-Putten reizen veel forenzen en studenten richting Rotterdam. Zij gebruiken EBS- én RET-vervoer.
Tegelijkertijd bleek in de praktijk dat het servicepunt van de RET op de Laan op Zuid nog van beperkte toegevoegde waarde was voor reizigers. Onze reizigers kunnen ook terecht op metrostation Zuidplein, Beurs en Centraal Station. Daar bevinden de servicepunten zich op de stations en daarmee dichtbij onze reizigers, terwijl dat bij het servicepunt op Laan op Zuid niet het geval was. Daarnaast heeft de RET de afgelopen jaren flink geïnvesteerd in verbeteringen van de service. Er zijn verkoopautomaten en een webwinkel bijgekomen en onze producten zijn ook bij verkooppunten buiten de RET te verkrijgen.
Geen opmerkingen: