Reizigers ontevreden over storingen NS
Reizigers oordelen minder positief over reizen met de trein, blijkt uit de klanttevredenheidscijfers van NS en ProRail over het eerste kwartaal van 2015. De consumentenorganisaties in het Locov wijten de ontevredenheid aan de gevolgen van enkele grote verstoringen. Wanneer de verstoringen verholpen waren, bleken NS en ProRail niet in staat de dienstregeling weer op te pakken.
Hoewel het klimaat deze winter zeer mild is geweest, hebben enkele verstoringen geleid tot veel en langdurige reizigershinder. Dit is terug te zien in de klanttevredenheid cijfers van het eerste kwartaal van 2015. NS en ProRail hebben een verbeterteam in het leven geroepen om de treindienst sneller op te starten na een verstoring. De consumentenorganisaties juichen dit toe.
Hoewel het klimaat deze winter zeer mild is geweest, hebben enkele verstoringen geleid tot veel en langdurige reizigershinder. Dit is terug te zien in de klanttevredenheid cijfers van het eerste kwartaal van 2015. NS en ProRail hebben een verbeterteam in het leven geroepen om de treindienst sneller op te starten na een verstoring. De consumentenorganisaties juichen dit toe.
Geen opmerkingen: