Half miljoen deelnemers NS Extra
Binnen anderhalf jaar na de start telt NS Extra een half miljoen deelnemers. NS biedt sinds juni 2016 dit klantprogramma aan voor reizigers met een persoonlijke OV-chipkaart. De meest gewaardeerde service is de check-uit alert – hiervan zijn er inmiddels ruim 90.000 verstuurd.
NS Extra ontvangt een mailbericht als hij vergeet uit te checken, waarna dit gemakkelijk en snel is te herstellen. Wanneer een check-uit ontbreekt na een check-in stuurt NS een melding. Als deelnemers enigszins vaste reispatronen hebben, dan kan NS de correctie automatisch doen. Als het reisgedrag wisselend is kun je bij NS Extra zelf aangeven waar je bent uitgestapt.
NS Extra biedt ook andere voordelen die samenhangen met reisgedrag. Dit kan bijvoorbeeld een korting zijn op een Dagretour of Meereiskaart. Ook zijn sinds de start al tijdelijke upgrades naar de eerste klas aangeboden, maar ook een maand gratis Blendle Premium om lekker te lezen in de trein.
NS Extra ontvangt een mailbericht als hij vergeet uit te checken, waarna dit gemakkelijk en snel is te herstellen. Wanneer een check-uit ontbreekt na een check-in stuurt NS een melding. Als deelnemers enigszins vaste reispatronen hebben, dan kan NS de correctie automatisch doen. Als het reisgedrag wisselend is kun je bij NS Extra zelf aangeven waar je bent uitgestapt.
NS Extra biedt ook andere voordelen die samenhangen met reisgedrag. Dit kan bijvoorbeeld een korting zijn op een Dagretour of Meereiskaart. Ook zijn sinds de start al tijdelijke upgrades naar de eerste klas aangeboden, maar ook een maand gratis Blendle Premium om lekker te lezen in de trein.
Geen opmerkingen: