Keolis Nederland presenteert eerste nieuwe trein Zwolle-Enschede en Zwolle-Kampen
Treinreizigers op de treintrajecten Zwolle – Enschede en Zwolle – Kampen stappen vanaf 10 december 2017 in de gloednieuwe treinen van Keolis Nederland. De Zwitserse treinfabrikant Stadler bouwde hiervoor 16 elektrische Flirt-treinen in opdracht van Keolis Nederland. Emile Broersma, vice directeur Operations Keolis Nederland: "De treinen hebben een frisse eigentijdse uitstraling. Wie thuis is in Overijssel zal aan de verschillende silhouetten op de trein de verschillende steden die de trein vanaf 10 december aandoet herkennen".
De Flirt treinen die Keolis Nederland in opdracht van de provincie Overijssel vanaf 10 december inzet op de trajecten Zwolle-Enschede en Zwolle-Kampen zijn van alle moderne gemakken voorzien: wifi, stopcontacten en usb-aansluitingen om de telefoon op te laden in de eerste en tweede klas, informatieschermen, een gelijkvloerse instap en een rolstoeltoegankelijk toilet. De tweede klas kenmerkt zich door een hoog niveau. Het verschil met de eerste klas is nauwelijks te zien. Wat opvalt zijn de glazen deuren en tussenpanelen die zorgen voor een zicht door praktisch de hele trein.
Emile Broersma: "In de treinen zijn camera’s aanwezig. Daarnaast reizen er altijd medewerkers Service & Veiligheid mee op onze treinen. Zij zijn er om de vragen van onze reizigers te beantwoorden, controleren vervoerbewijzen en grijpen in wanneer de situatie daar om vraagt. Deze gastheren en –vrouwen zorgen ervoor dat onze medewerkers en reizigers zich prettig en veilig voelen aan boord van onze treinen".
De Flirt treinen die Keolis Nederland in opdracht van de provincie Overijssel vanaf 10 december inzet op de trajecten Zwolle-Enschede en Zwolle-Kampen zijn van alle moderne gemakken voorzien: wifi, stopcontacten en usb-aansluitingen om de telefoon op te laden in de eerste en tweede klas, informatieschermen, een gelijkvloerse instap en een rolstoeltoegankelijk toilet. De tweede klas kenmerkt zich door een hoog niveau. Het verschil met de eerste klas is nauwelijks te zien. Wat opvalt zijn de glazen deuren en tussenpanelen die zorgen voor een zicht door praktisch de hele trein.
Emile Broersma: "In de treinen zijn camera’s aanwezig. Daarnaast reizen er altijd medewerkers Service & Veiligheid mee op onze treinen. Zij zijn er om de vragen van onze reizigers te beantwoorden, controleren vervoerbewijzen en grijpen in wanneer de situatie daar om vraagt. Deze gastheren en –vrouwen zorgen ervoor dat onze medewerkers en reizigers zich prettig en veilig voelen aan boord van onze treinen".
Geen opmerkingen: